Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~jangla | użytkownik

imię i nazwiskoKuba Kasztelowicz adresToruń zarejestrowany15.12.2008 @19:11:33 ostatnio na stronie04.01.2012 @02:06:02

tak skromnie mowiac to przyszly najlepszy gitarzysta swiata. Uwielbia przebywac w obecności swojej damy serca, grac na gitarze, robic zdjecia i czasem jezdzic na desce.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty35 komentarze1048 posty na forum0

komputer / sprzęt
Olympus e-420

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aneciuch93    23.08.2009 @15:15:10
Dziękuje
Świetna galeria!
Pozdrawiam
~nevermindher    23.08.2009 @12:47:30
Dziękuję przystojniaku.
~DrugaStronaNieba    23.08.2009 @12:22:09
Dziękuje za komentarz świetna galeria
~aszypowski    23.08.2009 @10:38:28
Dziękuję !
~natuch15    23.08.2009 @10:17:06
Dzięki za komentarz ... Pozdrawiam
_______
Zamiast "DZIEKUJE" za każdym razem wolałabym szczerą opinię mojej galerii. Odpłacam się tym samym.

"Gdyby tak można sfotografować nasze sny!"Emil Cioran
~jardiniste    23.08.2009 @10:14:25
dzieki za wizyte : ) pozdrawiam serdecznie
~Al131    23.08.2009 @01:19:52
Jestem kontrowersyjny ? Cool !!!
~rally70    23.08.2009 @01:11:50
thx....
~lewek09    23.08.2009 @01:10:09
powiem, ale nie dam głowy, że mnie posłuchają, pozdrawiam..
jak Ty będziesz dawał więcej komentarzy innym , zostaniesz szybciej zauważony, tak myślę
ostatnio edytowane: 2009-08-23 01:11:41
~lewek09    23.08.2009 @01:05:59
proszę bardzo...już zrobione...
~lewek09    23.08.2009 @00:49:51
dziękuję oglądałam galerię, piękne zdjęcia
~LestattGaara    23.08.2009 @00:46:24
Dzięki bardzo.
~alloj    23.08.2009 @00:40:18
nie ma sprawy i jak chcesz to zrob to samo
~chr1s    23.08.2009 @00:37:10
pogratulować
~alloj    23.08.2009 @00:36:36
a dziękuje obiecuje ze jutro przyglądne sie Twojej galerii bo juz dzis padam
~Cianandg    23.08.2009 @00:33:31
ależ proszę bardzo ;D
_______
aaaa!
Fuck the system ! m/
~Cianandg    23.08.2009 @00:30:30
wiem ,że troszkę dauże,ale nie zrobię z tym nic teraz niestey .
dziękuję
będę tu zaglądać
_______
aaaa!
Fuck the system ! m/
~kabliukai    22.08.2009 @21:53:54
u mnie też nie ma dlatego robię zdjęcia na wakacjach : P
_______
You'll go backwards but then
you'll go forwards again
~STASIA59    22.08.2009 @20:52:18
DZIĘKUJĘ ZA KOMENTARZ POZDRAWIAM
_______
Pozdrawiam serdecznie


~frania931    22.08.2009 @12:09:32
hehe to dobrze
~OlenkaxD    22.08.2009 @12:04:42
Ulalaa. No to ładnie, ładnie - przyszły najlepszy gitarzysto świata
~szalonaisa    22.08.2009 @12:00:22
Pomalowane znacznikiem
_______
Raz na górze, raz na dole, ale zawsze przyjemnie!!!!! :D
~nevermindher    22.08.2009 @10:40:55
Dziękuję. Zawsze brązowe oczy kojarzyły mi się ze skrytością, nie wiem dlaczego..
~maoesa    22.08.2009 @09:20:33
Tyciuchny
ostatnio edytowane: 2009-08-22 09:23:42
~shiizaa    21.08.2009 @23:19:09
Dzięki. Poprzeglądaj inne, może coś Ci wpadnie jeszcze w oko.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2018 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt